Üdv!

Ebben a nagy blogmániában úgy gondoltam én is elindítok egyet

Nagy magánéleti problémáim nem fogom itt feltárni a nagyközönség elé (annyira nem vagyok exhibicionista), inkább azokkal a dolgokról fogok írni, amelyek érdekelnek, foglalkoztatnak, kedvelem őket és úgy gondolom, hogy esetleg más figyelmét is fel lehet rá hívni.
Viszont nagy valószínűséggel aktuálpolitikai dolgokról sem fogsz majd itt olvasni. Ennek két oka van. Egyrészt ezt a mostani politikának nevezett akármi egyszerűen nem érdekel, másrészt engem még véletlenül se anyázzon senki politika miatt, hiszen manapság a politikai vita inkább erről szól.

Szóval azért egy pár szót azért mégis magamról:
Nyubocs vagyok, e sorok írásakor 46 éves, nős és 2 gyermek apja. Egy városnak nevezett faluban élek születésem óta.

Ennyi legyen is elég, a többi majd csak kiderül bejegyzéseimből.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyubocs.blog.hu/api/trackback/id/tr17138365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása